Reklama dźwignią handlu końskie

Reklama dźwignią handlu

Nie bez powodu zwykło się mawiać, że „reklama jest dźwignią handlu”. Nic bowiem nie zbędziesz, jeśli Twoi prawdopodobni użytkownicy nie będą wiedzieli o Twoim istnieniu. Podobnie rzecz ma się z wszelakimi usługami. Dlatego jeżeli prowadzisz jedno czy też drugie, powinno się pomyśleć o jakiejś polityce rozreklamowania proponowanych produktów czy też usług. Masz do wyboru trzy drogi – poprzez elektroniczne media (TV, sieć, radioodbiornik), przez prasę (reklama w miejscowych dziennikach lub ogólnopolskich magazynach) czy też drogę standardową – poprzez ulotki. Jeśli nie wiesz, na co się zdecydować, warto odwiedzić doświadczoną agencję reklamową, gdzie spece od reklamy podpowiedzą „co i jak”. Jeśli jednak pragniesz pójść chociaż nieco więcej przygotowany, to wiedz, że niezmiernie modne są dzisiaj „ulotki a7” czyli – ulotki w rozmiarze papieru a7 (czyli 10,5cm x 7,4cm) i wszystkie reklamy internetowe (w szczególności w mediach społecznościowych).

przedtreningówki